Навкололітературна гра створена за мотивами спогадів Надії Суровцової. Розроблена у співпраці з видавництвом «Комора» за підтримки Фонду «Відродження».
Жанр: наративно-психологічна історична гра
Форма: від 1 до 2 гравців
Тема: особисті вибори, осмислення історії, збереження людяності
Особливість: історія нашого ХХ століття, особисто прожита однією жінкою. Гра охоплює також періоди життя, що не описані в спогадах, а відтворені за іншими джерелами.
Грати в гру можна до прочитання спогадів, після прочитання і навіть паралельно з читанням
🦊 Ця гра є не лише запрошенням до прочитання спогадів Надії Суровцової, а й простором для рефлексії: і над спільним минулим, і над власним життєвим шляхом.
Емпатія і рефлексія: щоб глибше зрозуміти життєві вибори людини в склажних обставинах, необхідно знайти хоча б приблизно схожий власний досвід, щоб спертись на нього.
Різноманітні простори: Надія Суровцова впродовж життя була частиною різних спільнот - революційної молоді, державних службовців, вимушених емігрантів, творчої богеми, політичних і кримінальних в'язнів, правозахисників і дисидентів.
У кожному раунді ви тягнете картки ресурсів, обираєте які залишити, а які скинути. Тоді з їх допомогою відкриваєте події життєвого шляху й перевіряєте, чи зможете пройти їх, із наявними навичками, знайомствами чи предметами.
Гра змушує замислитися: які зусилля, обставини й рішення визначають перебіг життя? Як наші зв’язки й досвід, навіть найнесподіваніші, можуть стати вирішальними?
Після кожного етапу — рефлексивні запитання: не лише про Надію, а й про себе.
Гра створює ефект проживання історії зсередини, через емпатію і пошук рішень. Коли для осмислення досвіду не досить лише обговорення.
Це можливість відчути, як кожен вибір формує подальший шлях, і як несподівано може знадобитися саме та навичка, яку раніше недооцінювали.