Навкололітературна гра за одноіменним текстом Івана Нечуя-Левицького.
Жанр: психологічно-рольова гра
Форма: від 6 до 15 гравців
Тема: міжособистісні конфлікти, групова динаміка, життєві вибори
Особливість: глибока рефлексія на власні патерни поведінки
Для гри не потрібно пам’ятати деталі сюжету чи дату народження Нечуя-Левицького
Це не просто інтерпретація сюжету — це спроба прожити його по-новому, дослідити характери, конфлікти, стратегії поведінки та взаємодії.
🦊 Гру створено авторками подкасту «ПереФарбований Лис» як простір для емпатії, рефлексії та переосмислення класики через досвід сучасного гравця.
Жива взаємодія: гравці приміряють на себе ролі персонажів повісті — Карпа, Лавріна, Мотрі, Кайдашихи, баби Палажки чи навіть... груші!
Несподівані повороти: сюжет відштовхується від сюжету повісті, але далі розвивається виключно завдяки рішенням гравців.
Гра без книжки: читати повість не обов’язково, гра працює як самостійна подорож. Втім, не стримуйте бажання перечитати, якщо воно виникне. Також ви можете послухати аудіокнижку, чи випуск нашого подкасту, щоб пригадати сюжет — це додасть вам більше матеріалу для імпровізації.
Гравці обирають персонажів (без прив’язки до статі чи віку), визначають їхні характеристики (сила, впертість, здатність домовлятися, вправність) — і вирушають у пригоди.
Майстер гри веде сюжет, ставить питання й описує простір. У грі є артефакти, суперечки, знахідки та навіть можливі переродження!
Результат дії допомагає визначити кубик, а баланс підтримується так, щоб усім було цікаво.
Ми фокусуємось на станах та типажах персонажів, запрошуємо гравців приміряти на себе несподівані ролі та спільно проходити окремі «квести» — ігрові ситуації, натхненні оригінальним сюжетом повісті. Тільки от замість того, щоб відігравати сімейні сварки та вправлятися у лайливих словах, гравці можуть взяти ситуацію у свої руки та переграти сюжет. У грі ми глибше дослідимо мотивацію персонажів та спробуємо знайти сценарії, у яких вони могли б одне одного підсилити.
Гра — це не просто опанування сюжету, це проживання досвіду. Це стан, коли можна спостерігати за різними ситуаціями, змінювати реакції і приміряти ролі інших персонажів, щоб зрозуміти їхню мотивацію. У грі можна виходити за свої власні межі і пробувати нове.
А головне — рефлексувати після гри: що відбулося, чому ми так повелися, і як це перегукується з нашим життям.