Навкололітературна гра за одноіменним романом Пантелеймона Куліша.
Жанр: стратегічно-рольова гра
Форма: від 3 до 10 гравців
Тема: інститут репутації, вибудова довіри, дія задзя спільного блага
Особливість: рефлексія власних стратегій пошуку союзників і сталення до формування репутації
Для гри не потрібно бути істориком і навіть не обов'язково читати роман
🦊 Ця гра занурює в атмосферу роману "Чорна рада" Пантелеймона Куліша: степ, козацькі стежки, союзники й підступи. Тут перевіряється інтуїція, довіра та вміння читати наміри інших .
Тактика і пригоди: ви вибудовуєте шлях на Січ, викладаючи карти стежок у безкрайньому степу, змагаєтесь за гетьманську булаву.
Соціальна інтуїція: таємні ролі змінюються щораунду — неможливо бути певним, хто свій, а хто водить у чагарі.
Занурення в роман: граєте персонажами з "Чорної ради" і проживаєте їхні характери в нових комбінаціях.
Гравці обирають собі персонажів з роману, а жереб визначає таємні ролі: чесні козаки проти змовників. Далі гравці по черзі викладають карти козацьких стежок; спеціальні карти дають змогу підтримати союзників або заплутати опонентів. Наприкінці раунду визначається переможна сторона, а її учасники ділять між собою козацькі клейноди.
Гра складається з трьох раундів. Після завершення підраховують клейноди — хто зібрав найбільше, стає гетьманом. Гра змушує запитати себе: вибудовується репутація? Як обирати союзників у ситуації невизначеності? Що важливіше — швидкий успіх чи збереження довіри? І як особисті рішення переплітаються з великим політичним вибором спільноти.
Гра — це не просто опанування сюжету, це проживання досвіду. Це стан, коли можна спостерігати за різними ситуаціями, змінювати реакції і приміряти ролі інших персонажів, щоб зрозуміти їхню мотивацію. У грі можна виходити за свої власні межі і пробувати нове.
А головне — рефлексувати після гри: що відбулося, чому ми так повелися, і як це перегукується з нашим життям.